sänder en ängel och tänder ett ljus



Just nu är det väldigt många som sörjer i min närhet. Vi fick den tråkiga nyheten att selene och mattias dotter theia  är död. hon blev bara 4 månader och hade bara börjat sitt liv.  hur kan livet vara så fruktansvärt orättvist.. önskar man kunde göra något för selene och mattias som måste ha den största sorg som finns just nu.. hur tar man sig vidare efter något sånt här undrar ja....de e så fruktansvärt så de finns inte ord..vet helt enkelt inte vad ja ska skriva..

 vill bara att ni ska veta att ja tänker på er och sörjer med er..

tänder här ett ljus för lilla theia



vila i frid theia.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Humm. Jag hade ju jätte problem med Bonnie också.. Men, jag märkte idag att en liten halvhalt hjälper jääävligt mycket. :D Hihi! Jag tänkte inte på det först, har ju inte hoppat på länge, men så märkte jag att första gången vi höjde bommen så slog hon i de första gångerna. Men så fort jag gjorde en halvhalt så blev det hur snyggt som helst. : )

Gå ut i skogen är ju bra också, men mycket rötter å så, så hon verkligen får lyfta. Det har jag gjort med Bonsai också. :) Och, öva mycket på piaffbommar.. Det har vi gjort det senaste. Och det blir sket bra :)

2009-04-25 @ 22:46:52
URL: http://tooconsiderate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0