lördag morgon...

...å ja sitter här med en kopp kaffe å ska snart bege mig till stallet. ikväll jobbas det med fredrika igen. super kul detta. blev inget skratt anfall igår men de kunde de ha blivit 2 ggr men som tur var befann vi oss ej i samma rum när dessa (om man kan kalla det) roliga saker inträffade. men va vet ja ikväll kanske vi har nått annat skoj framför oss haha. brukar ju bli något förr lr senare. jobbar till halv nio idag sen blir de hem å ha lite mys med sambon innan ja måste lägga mig för jobb söndag morgon.

nu är resan bokad också yeaaaaaaaj. 2 september lyfter vi. kanske har skrivit detta förut men fan va ja längtar.. ska bli så skönt å få lämna detta land ett tag så ni anar inte.

ne nu va de strax slut på kaffet å klockan börjar springa iväg. så nu måste ja åka te stallet. sen blire hem å duscha å äta sen jobbet..

ha de gött så hörs vi.

ciao

Kommentarer
Postat av: Fröken Källgren

Idag kommer jag va så övertrött så jag garanterar skrattanfall =)

2009-08-15 @ 13:36:33
URL: http://frokenkallgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0