tralalalalalaaa....

... här kommer ja igen. kommer ni ihåg mig. va ju ett tag sen man skrev....IGEN.... tihi

kan börja skriva lite om helgen. ja jobbade ju lördagen till tre. sen drog ja te stallet å skura marys box. efter ett tag ringde stefan å fråga när ja skulle komma hem ungefär. så ja fråga då va klockan var å hon va runt halv sex lr sex redan. ja hade alltså skurat från ca tjugo över tre tills dess. inte undra på att man va trött i armarna hahahaha.

sen åkte ja hem å mitt hjärta hade maten färdig. tog sen en dusch. va egentligen ganska trött efter denna dag men va också lite party sugen så det bar av hem till sofie å mattias på lite party. kvällen fortsattes på pitchers... hade skit skoj även denna utgång. älskar pitchers. enda nackdelen är att de e så in i h-vete varmt där inne. puh! men annars e de skit kul :D  när kvällen drogs mot sitt slut blev de självklart natta mat :D.

här kommer lite bilder från kvällen :D


jag å min goa fästman




här e vi igen .....myyyyyyys. syns de att ja tycker om min stefan :)




mattias å sofie




tack för en trevlig kväll :D


dessa två ska ja å stefan ut å resa med snart också. biljetterna är nu bokade å 2 september lyfter vi å far mot spanien :D i heeela 2 veckor fy fan va gött de ska bliiiiiiii. längtar.


............................................................................................................................

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

nu till nått tråkigare. nått fruktansvärt har inträffat. ja kan tyvärr inte skriva om de här. men vill att du ska veta a att ja finns här för dig.. vet att de inte finns nått ja kan säga lr göra för att få det bättre. men ja ska göra allt ja kan för å bara finnas där för dig å va din vän å ditt stöd genom detta.. älskar dig gumman å bryr mig väldigt mycke om dig ska du veta. <3

vill tända ett ljus för all er som är i sorg. och speciellt till min vän a då.







Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tycker faktiskt att det snart är dags att göra om din blogg. Haha! Lite ljusare å gladare kanske :D

2009-08-12 @ 14:37:03
URL: http://sandrutts.blogg.se/
Postat av: Haidie

Vilken fin bild på dig o Stefan...hade ja varit du så hade ja förstorat upp den på canvas...

;-)

2009-08-12 @ 21:29:38
Postat av: carrie

vilken av bilderna? å va e canvas?? kram

2009-08-12 @ 23:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0