halloween helg...

.. å vi festade loss redan igår. vi va hem till mattias å sofie på halloween fest. vi skulle vart ca 14 stycken om inte mer på festen men eftersom en massa tråkiga människor balla ur i sista stund så vart vi en liten skara på kanske 8 lr 10 stycken. men vi hade roligt ändå :)

jag var utklädd till en egen variant av catwomen och min sambo va utklädd till barman :P... stefans bror emil valde att haka på i sista stund så han fick låna stefans kläder från förra årets halloween så han fick bli cowboy :D

så här såg vi ut




masken ja hade på mig åkte av bara en stund efter kortet. va lite svårt å se i den haha..

här kommer bilder på resten av gänget hur dom såg ut

här e sofie




i mitten på denna bild ser ni mattias som enligt mig hade den bästa utklädnaden




sofie igen som sjunger singstar för fullt





niklas å hanna





och en sista bild där catwomen tröttnat på å va med på kort haha. lite trött kanske lr lite full va vet ja :P




idag e de lördag å de kommer bli riktigt lugnt för min del. stefan ska åka till filipstad å meka med bilen så ja blir väll sittandes här i min ensamhet med nån film lr nått...kul...

ne nu måste ja nog åka till affären snart å köpa en coca cola å nått godis... e de nån mer än ja som har tråkigt så kan ni väll höra av er..

hade gött... hey!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det hade kostat hur mycket som helst. Ibland får man ju tänka på frakt också, men jag har det ju så bra att jag kan åka både till Börjes å Hööks, hihi :D Ni har bara Höööööks. Pilutta dig! ;)

2009-11-02 @ 22:02:46
URL: http://sandrutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0