tidig onsdags morgon..

ja klockan är 04.58 och ja sitter här förkyld men super laddad för semester i spanien :D ska bli riktgt skönt å få njuta av ca 35 graders värme i stället för regn å blåst. sitter å dricker kaffe å funderar på om man akn ha glömt å packa nått. men WTF de måste la gå å köpa där nere i så fall. pengar,pass å bikinin är med så de borde väll vara allt :D...

blev ju förskyld ordentligt igår. har skit ont i halsen just nu också. meeeen detta ska inte stoppa mig från å ligga på playan :P.. lite ipren å halstabletter borde snart få mig i form..

kommer sakna mina djur så ja vet inte vad känner ja... men men ja vet att dom kommer ha de bra när ja e borta. tack igen vänner för att ni ställer upp å passar mina "barn" :D

ne nu måste ja nog ta å kolla de sista innan vi åker. så ni får ha de så gott mina vänner så hörs vi snart igen. vissa av er kommer nog få ett sms lr två från mig så ja får skryta om hur gott ja har de haha...

NANANA NANANANANANAAAA VIVA ESPANIAAAAAA :P

love U friends

ses om två veckor..<3

puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha det så jävla gött! =) Njuuut!

2009-09-02 @ 10:28:31
URL: http://sandrutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0